Hei og velkommen tell bloggen min =)

Her kann du læs om ka som skjer i live mett.E nu egentli ikke så masse spennannes og det lille som skjer e vell førr spesielt interesserte, så ser førr mæ at denn einaste som bi å læs det æ skriv bi ho mamma =)

onsdag 18. august 2010

Bloggcandy hos Helles hobbyblogg




Tænkt æ sku prøv mæ på en sånn candy...syns alle andre vinn heile tia, så en gång må det jo bi min tur.Har rægna litt på det og kom fram tell at oddsn vart ganske masse beir om æ faktisk deltok i konkurransan =)


Reglan va jo ganske enkel:

Det du må gjøre for å bli med i trekningen er:

1. Bli følger av bloggen min.

2. Publiser dette i din blogg med link tilbake til meg.

3. Gi meg en veldig god forklaring på hvorfor nettopp du bør vinne.


Har jo gjort både en og to, så e bærre trea igjænn...

Koffør æ burde vinn?Æ burde vinn sia æ e så snill og søt og grei og sia æ har vorr førr opptatt heile sommarn tell å håll på med hobbyan mine.Og sia æ har vorr en stor fan av Helle sine prosjækta længe...Masse smisking der ja, men også vældig sant =) Og sia æ så nøtta i alt i denn candyen der...ja, det får egentli hold trur æ =)

1 kommentar: